آخرین اخبار
کد مطلب: 79936
امام جمعه لردگان: شوراي نگهبان نبض نظام مقدس جمهوري اسلامي است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1686

به گزارش خبرنگار سلام لردگان، امام جمعه لردگان امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به نامگذاري روز 21 تير ماه به عنوان روز ملي عفاف و حجاب افزود: از مهمترين مسائل مورد تاکيد در دين اسلام موضوع عفاف و حجاب است.

انصاري، به توطئه ديرينه دشمنان و همچنين موضوع کشف حجاب رضاخان افزود: دشمنان براي رسيدن به اهداف خود همواره بدنبال ترويج فساد و بي بند و باري بوده اند.

امام جمعه لردگان با اشاره به نقش خانواده ها و هوشياري آنان در برابر اين توطئه بزرگ تاکيد کرد: بايد مسئله ازدواج و تقويت بنياد خانواده که مورد سفارش اسلام است روز به روز گسترش يابد.

وي با تبريک ميلاد امام حسن مجتبي(ع) خاطرنشان کرد: امام حسن مجتبي(ع) در انفاق و کمک به ايتام و نيازمندان پيشتاز بوده است. و بايد به تاسي از سيره زندگي آن امام همام به کمک مستمندان و ايتام شتافت.

خطيب نماز جمعه لرگان، توجه خاص به فقرا و مستمندان را از ويژگي هاي بارز امام حسن (ع)، برشمرد و گفت: انسان اگر بخواهد به جايگاه متعالي برسد بايد به فقرا، مستمندان و نيازمندان کمک کند.

انصاري، به هفته ماليات اشاره کرد و گفت: اگر ماليات ها پرداخت نشود چرخه دولت و نظام نمي چرخد. ماليات بر درآمد بايد پرداخت شود تا نيازمنديهاي جامعه بر طرف گردد.

نماينده ولي فقيه در شهرستان لردگان با اشاره به نقش مهم و تاثيرگذار شوراي نگهبان در جامعه اسلامي گفت: شوراي نگهبان نبض نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

انصاري اظهار داشت: شوراي نگهبان تشخيص عدم مغايرت مصوبات مجلس شوراي اسلامي با احکام اسلام و تفسير قانون اساسي و نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبري، رياست جمهوري و مجلس شوراي اسلامي را دارد و مقام آن در مملکت ما بسيار بالا است .

انصاري به سخانان مقام معظم رهبري اشاره کرد، ايشان فرمودند: شوراي نگهبان عماد ملت، دين و مايه اطمينان و سکينه قلب مومنين است و در حقيقت نبض نظام اسلامي به شمار مي رود .

پايان/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس